Twój koszyk jest pusty
Najczęściej zadawane pytania
FAQ
Masz jakieś pytania? Zobacz poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, zamówienie możesz również złożyć jako gość.
Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
Niestety, nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
Jakie są możliwe sposoby opłacenia zamówienia?
Oferujemy uznane i bezpieczne metody płatności:
- BLIK (PayU)
- Szybki przelew online (PayU)
- Karty płatnicze (PayU)
- Odroczona płatność PayPo (PayU)
- Odroczona płatność Twisto (PayU)
Jakie są możliwe sposoby wysyłki?
Oferujemy kilka dogodnych metod dostawy:
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Kurier DPD
Należy pamiętać, że paczkomaty InPostu mają ograniczoną obj ętość (41 x 38 x 64 cm), w przypadku większych zamówień konieczny będzie wybór dostawy przez kuriera InPost lub DPD.
Poniżej znajdziesz koszty wysyłki, uzależnione od metody dostawy oraz wartość zamówienia:
Paczkomat InPost
- 14zł (do 199zł)
- 0zł (powyżej 199zł)
Kurier InPost
- 16zł (do 199zł)
- 0zł (powyżej 199zł)
Kurier DPD
- 18zł (do 199zł)
- 0zł (powyżej 199zł)
Czy poprawnie złożyłam/em zamówienie?
Po poprawnie złożonym zamówieniu otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail, który został przez Ciebie podany przy składaniu zamówienia (niekiedy nasze e-maile trafiają do SPAMu więc warto również tam zerknąć).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu/ów, czasu złożenia zamówienia oraz sposobu dostawy.
Czas złożenia zamówienia:
- Zamówienia złożone do godziny 14 wysyłamy w tym samym dniu (w dni robocze)
- Zamówienia złożone po godzinie 14 wysyłane są w następnym dniu roboczym
- W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Czas dostawy:
- Paczkomat InPost - 1 do 2 dni roboczych
- Kurier InPost - 1 do 2 dni roboczych
- Kurier DPD - 1 do 2 dni roboczych
Co zrobić, gdy płatność za zamówienie nie powiodła się?
Proszę spróbować ponownie dokonać płatności.
W momencie złożenia zamówienia otrzymasz od PayU maila z informacją o rozpoczętej transakcji. W tym mailu znajdziesz również link do szybkiej płatności PayU z którego możesz skorzystać aby dokonać ponownej próby płatności.
W przypadku zarejestrowanych klientów, w panelu klienta jest możliwość bezpośredniego opłacenia zamówienia. Kliknij na “Opłać zamówienie” i ponów próbę opłacenia.
W razie dalszych problemów z dokonaniem płatności, skontaktuj się z nami.
Jak można zrealizować zamówienie na prezent?
Aby zamówić wysyłkę jako prezent, w adresie dostawy należy wpisać adres odbiorcy przesyłki. Tak jak w przypadku normalnych zamówień, dokument zakupu przesyłamy na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Zatem w przesyłce nie będzie żadnych informacji na temat ceny produktu/ów.
Z uwagi na różnorodność asortymentu niestety nie możemy zaoferować usługi pakowania prezentu.
Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Gdzie znajduje się moje zamówienie?
W momencie wysłania przez nas zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mailem z numerem przesyłki oraz osobny e-mail od kuriera z linkiem do jej śledzenia (link do śledzenia często jest dopiero aktywny kilka godzin po wysłaniu paczki).
Dodatkowo, w przypadku zarejestrowanych klientów, na swoim koncie klienta znajdziesz status zamówienia oraz wszystkie informacje na temat swojego zamówienia. Zaloguj się tutaj.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w ciągu 3 dni roboczych, skontaktuj się z nami. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić co się stało.
Czy mogę zmienić zamówienie?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Gdzie zgłosić niekompletne zamówienie?
Staramy się, aby nasze przesyłki zawsze zawierały zamówione przedmioty. Jeżeli po rozpakowaniu oraz dokładnym sprawdzeniu paczki (czasami drobne przedmioty mogą ukryć się w wypełniaczu) okaże się, że otrzymane produkty nie są zgodne z zamówieniem, lub czegoś brakuje, skontaktuj się z nami.
Jak zwrócić produkt?
Zwrot nowego produktu w nieuszkodzonym opakowaniu - prosimy o wiadomość na maila kontakt@kidaroo.pl do 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
W wiadomości do nas prosimy o zawarcie następujących informacji:
- Numer zamówienia, którego zwrot dotyczy
- Nazwa produktu/ów do zwrotu
- Numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot należności
- Właściciel rachunku (imię oraz nazwisko)
W mailu zwrotnym otrzymasz od nas dokładną instrukcję wysyłki produktu/ów. Produkt/y należy odesłać do 14 dni od dnia otrzymania od nas maila.
Pozostałe zwroty (zwrooty) - zachęcamy do zalogowania się na swoje konto oraz do wypełnienia formularza zwrootu. Więcej informacji o formularzu oraz naszym procesie zwrootu znajdziesz tutaj.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli chcesz złożyć reklamację na zakupiony u nas produkt, prosimy o wiadomość na maila kontakt@kidaroo.pl.
W wiadomości do nas prosimy o zawarcie następujących informacji:
- Numer zamówienia, którego reklamacja dotyczy
- Nazwa produktu/ów reklamowanych
- Krótki opis defektu i opcjonalnie zdjęcia ilustrujące wadę produktu
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się niezwłocznie w celu ustalenia dalszych kroków. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni a możliwa odpowiedź na reklamację to: zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana produktu.
Co zrobić, gdy kod rabatowy nie działa?
Prosimy sprawdzić termin ważności kodu oraz upewnić się że wszystkie znaki są wpisane poprawnie.
Jeżeli nadal coś jest nie tak, skontaktuj się z nami.
Jak działają zwrooty?
Zwrooty to łatwa i wygodna możliwość zwrotu używanego produktu, który został zakupiony na naszej platformie (kidaroo.pl). Proces zwrootu jest banalnie prosty i składa się z 3 kroków:
Krok #1 – Zaloguj się i wypełnij formularz.
W formularzu dostępnym na Twoim koncie poprosimy Ciebie o:
- Wybór produktów które chciałbyś/chciałabyś zwrócić z wcześniej złożonych u nas zamówień
- Określenie obecnego stanu produktów oraz o wgranie kilku zdjęć na podstawie których od razu zaproponujemy wartość zwrotu
- Wybór formy wysyłki (paczkomat lub kurier)
Proste prawda?
Krok #2 – Wyślij produkt/y do nas
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia, otrzymasz od nas etykietę kurierską/kod przesyłki, którą należy wykorzystać przy przesyłaniu nam zwracanych produktów. Jeżeli wartość zwracanych produktów jest powyżej 150zł, koszt wysyłki bierzemy na siebie!
Krok #3 – Środki trafiają na Twoje konto
Po weryfikacji otrzymanych produktów, środki za zwrot otrzymasz w formie przelewu na wskazane konto.
Czym różni się zwroot od normalnego zwrotu?
Normalny zwrot możesz zrealizować w ciągu 30 dni od daty zakupu i dotyczy nowych, nieużywanych produktów.
W przypadku zwrootów, rozszerzyliśmy definicję zwrotów (hura!). A to znaczy, że każdy zarejestrowany klient może zwrócić używany produkt, który został zakupiony na naszej platformie po dowolnym okresie (do 5 lat od daty zakupu). Mamy bzika na punkcie ekologii i chcemy niechcianym produktom znaleźć nowy dom, zupcyclingować czy zrecyclingować – postaramy się, aby z każdej rzeczy jeszcze był pożytek!
Jak najlepiej zapakować zabawki/książki do zwrootu?
Oto kilka naszych wskazówek jak najlepiej przygotować paczkę ze zwrootem.
- Wybierz odpowiedni karton: wybierz karton, który ma odpowiedni rozmiar dla zabawek lub książek, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że karton jest wystarczająco mocny, bez uszkodzeń.
- Nie masz w domu żadnego kartonu? Spokojnie! Bez problemu dostaniesz go w pobliskim sklepie lub aptece. Zachęcamy Cię do tej formy recyklingu z uwagi na troskę o planetę i życie w duchu less waste.
- Zabezpiecz luźne elementy: jeśli zabawka lub książka ma jakieś ruchome elementy, jak np. części, które się poruszają, należy je zabezpieczyć, aby nie uszkodziły się w trakcie transportu. Jeśli jest to możliwe, wykorzystaj oryginalne opakowanie lub pudełko, w którym przedmiot został dostarczony.
- Wypełnij wolną przestrzeń: jeśli w paczce jest dużo wolnej przestrzeni, zastosuj wypełniacze, aby uniknąć przesuwania się przedmiotu podczas transportu. Warto umieścić wypełniacz we wszystkich wolnych przestrzeniach w paczce, aby przedmiot był stabilny.
- Nie masz w domu wypełniaczy? Kilka pomysłów co można wykorzystać w zamian:
- Zbędna makulatura: wykorzystaj strony z starych czasopism.
- Plastikowe reklamówki: zbierz kilka plastikowych torebek, nadmuchaj delikatnie, zawiąż i umieść w paczce. Działają one jako poduszki powietrzne i pomogą ochronić zawartość przed wstrząsami.
- Opakowania po jajkach: jeśli masz opakowania po jajkach wykonane z papieru, możesz je rozciąć na mniejsze kawałki i użyć jako oddzielacz pomiędzy przedmiotami w paczce.
- Rurki po papierze toaletowym/kuchennym
- Nie masz w domu wypełniaczy? Kilka pomysłów co można wykorzystać w zamian:
- Zamknij paczkę: starannie zamknij paczkę i zaklej. Warto również dodatkowo taśmą zabezpieczyć krawędzie/rogi.
- Oznacz paczkę: warto dodatkowo napisać "Ostrożnie" lub "Nie przewracać" na paczce, aby zwiększyć szansę, żeby zawartość dotarła do nas bezpiecznie.
- Wybierz odpowiedni karton: wybierz karton, który ma odpowiedni rozmiar dla zabawek lub książek, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że karton jest wystarczająco mocny, bez uszkodzeń.
Dlaczego warto skorzystać ze zwrootów?
Oszczędzasz pieniądze – prosta sprawa - nic dodać, nic ująć😊
Oszczędzasz czas – koniec z główkowaniem jak by się tych niechcianych zabawek pozbyć😊 Wypełniasz formularz, pakujesz niechciane produkty i po sprawie!
Zakupy bez nerwów i ryzyka – koniec z nietrafionymi zakupami! Maluchowi nie odpowiada zabawka? Nie ma problemu – zwrooty przychodzą na ratunek!
Zyskujesz przestrzeń – niechciane zabawki nie będą dłużej zagracać pokoju dziecka, a w pokoju zapanuje porządek (oj może trochę z tym przesadziliśmy😊)
Dajesz przedmiotom kolejne życie – a to bez dwóch zdań piękna sprawa!
Nie zapominajmy o korzyściach dla naszej planety – zabawka po zabawce przyczyniamy się do bardziej zrównoważonego świata! Swoimi działaniami przyczyniasz się do zmniejszenia śladu węglowego oraz zanieczyszczenia środowiska.
Jakie produkty mogę zwrócić w ramach zwrootów?
W ramach zwrootów można zwrócić wszystkie produkty oprócz:
- Gryzaków
- Materiałów artystycznych np. flamastry, farby, kredki, naklejki
- Zestawów prezentowych, kartek urodzinowych
- Dmuchanych zabawek np. baseny, maty wodne czy piłki plażowe
Zachęcamy abyś w przypadku tych produktów zadbał o wydłużenie ich żywotności. Ale jak? Kilka naszych pomysłów: wydłuż czas zabawy wykorzystując przedmiot do innych celów (np. gryzak doskonale sprawdzi się jako zabawka do kąpieli), przekaż znajomym/rodzinie, odsprzedaj, oddaj lokalnym organizacjom charytatywnym czy przedszkolom/żłobkom.
Jeżeli produkt nie nadaję się już do dalszego użytkowania, zachęcamy oczywiście do recycklingu!
Dlaczego nie wszystkie produkty są objęte zwrootami?
Zależy nam na tym, aby wszystkim produktom które zostaną zwrócone dać drugie życie. Ze względu na bezpieczeństwo, higienę lub jednorazową naturę użytkowania, nie wszystkie produkty dostępne na platformie bylibyśmy w stanie odpowiednio przygotować do „ponownego życia”.
Jak określić stan zwracanego produktu?
W przypadku zwrootów wyróżniamy 3 stany:
- Jak nowy - bez żadnych śladów użytkowania (np. porysowań, wgnieceń, zagiętych rogów), w doskonałym stanie technicznym i wizualnym.
- Lekko używany - z lekkimi śladami użytkowania (porysowania, uszczerbięcia, wgniecenia), w pełni funkcjonalny i nadający się do dalszego użytku.
- Z widocznymi śladami - z widocznymi ślady użytkowania (zarysowania, wgniecenia, zagięcia), w pełni funkcjonalny i nadający się do dalszego użytku.
Zwracane produkty muszą być kompletne. Aby sprawdzić z ilu elementów składa się dana zabawka, zachęcamy do sprawdzenia karty danego produktu na naszej platformie.
Kilka dodatkowych uwag do książek:
- Książki muszą zawierać wszystkie strony oraz okładkę.
- Książki, które mają stronę/y w znacznym stopniu zabrudzone (uniemożliwiające odczytanie treści) nie zostaną przyjęte.
Jak określacie wartość środków ze zwrootu?
Wartość zwrootu zależy wyłącznie od stanu zwracanego produktu:
- Jak nowy = 50% zwrotu wartości zakupu.
- Lekko używany = 40% zwrotu wartości zakupu.
- Z widocznymi śladami = 30% zwrotu wartości zakupu.
W trosce o planetę, minimalna wartość zwrotu wynosi 50zł. Aby ograniczyć ślad węglowy zachęcamy do zwrotów składających się z kilku produktów.
Co jeśli zadeklaruje, że produkt jest „jak nowy”, a wy stwierdzicie, że jest „lekko uszkodzony”?
Ostateczną decyzję w sprawie wartości zwrootu zawsze podejmuje pracownik naszego Działu Obsługi Klienta. W takiej sytuacji, zgłoszenie zostanie niestety odrzucone, o czym zostaniesz poinformowany mailowo. Dodatkowo, na swoim koncie, w szczegółach zgłoszonego zwrootu znajdziesz dodatkowo uzasadnienie.
Czy możecie odmówić zwrootu?
Tak, jeśli stan nie będzie umożliwiał nam ponownego wprowadzenia danego produktu do obiegu.
Czy muszę zabawkę rozkręcić przed wysyłką?
W przypadku większych zabawek np. domków dla lalek, kuchni do zabawy, częściowe rozkręcenie niektórych elementów może ułatwić przygotowanie przesyłki. Nie wymagamy jednak całkowitego rozkręcenia zabawek.
Czy zwrócony produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?
Nie, nie musi być, ale gorąco zachęcamy do zapakowania w oryginalne opakowanie jeżeli jeszcze je macie.
Czy mogę wybrać w jakiej formie zostaną mi wypłacone środki?
Środki ze zwrootu przelewamy na konto wskazane w formularzu.
Zrobiłam/em zakupy na platformie jako gość, czy mogę skorzystać ze zwrootu?
Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do zakupów jako zarejestrowany klient, aby w pełni czerpać z wszystkich korzyści bycia częścią naszej społeczności!
Czy mogę zwrócić zabawki/książki zza granicy?
Niestety, na tym etapie obsługujemy przesyłki jedynie na terytorium Polski.
Nie otrzymałem/am powiadomienia od kuriera, co zrobić?
Jeśli poprawnie uzupełniłeś/aś i przesłałeś/aś do nas formularz, sprawdź czy wiadomość z kodem przesyłki/etykietą wysyłkową nie trafiła do spamu bądź innych zakładek na Twojej skrzynce pocztowej. W razie dalszych problemów, skontaktuj się z nami pisząc na kontakt@kidaroo.pl
Przypominamy, nie musisz drukować etykiety. Wystarczy, że napiszesz kod przesyłki na paczce.
Jak sprawdzić status zwrootu?
Status zwrootu możesz sprawdzić w zakładce „Moje zwrooty” na swoim koncie. Dodatkowo, na każdym etapie procesu otrzymasz od nas maila.
Co się dzieje z zwróconymi produktami?
Zwracane produkty są przygotowywane do wprowadzenia do kolejnego obiegu w ramach inicjatywy ZnówWObiegu, zgodnie z koncepcją gospodarki cyrkularnej.
Te, które nie będą nadawać się do dalszej sprzedaży lub wynajmu w naszej wypożyczalni będą upcyclingowane lub recyclingowane!
Co, jeślibym się rozmyśliła/rozmyślił ze zwrotu którejś z rzeczy?
Gorąco zachęcamy, aby przemyśleć każdy zwrot. Wysyłając formularz zwrootu, deklarujesz tym samym, gotowość zwrotu.
Czy mogę osobiście dostarczyć zwrócone produkty?
Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.
Jakie są kategorie/stany używanych produktów?
Używane zabawki i książki są dostępne w trzech kategoriach według stanu:
- Jak nowy – produkty w idealnym stanie, wyglądające i działające jak nowe. Bez żadnych śladów użytkowania (np. wgnieceń, zagiętych rogów, porysowań).
- Lekko używany – produkty, które mają niewielkie ślady użytkowania (do 5), ale nadal są w bardzo dobrym stanie.
- Z widocznymi śladami użytkowania – produkty, które mają ślady użytkowania (więcej niż 5), ale nadal nadają się do zabawy.
Wszystkie produkty, niezależnie od kategorii/stanu, są kompletne i w pełni sprawne.
Jak określacie ceny używanych produktów?
Ceny używanych produktów na naszej platformie są określane wyłącznie na podstawie ich stanu tzn.:
- Jak nowy – 70% ceny nowego produktu
- Lekko używany – 60% ceny nowego produktu
- Z widocznymi śladami użytkowania – 50% ceny nowego produktu
W jaki sposób mogę odróżnić nowe od używanych produktów na platformie?
Odróżnienie nowych od używanych produktów na naszej platformie jest proste.
W karcie produktu znajdziesz opcję wyboru między 'Nowym' produktem a trzema kategoriami używanych: "Jak nowy", "Lekko używany" oraz "Widoczne ślady użytkowania".
W jaki sposób czyścicie używane zabawki przed ponowną sprzedażą?
Rozumiemy, że w obecnych czasach higiena jest dla nas wszystkich priorytetem, zwłaszcza po COVID-19. Dlatego chcielibyśmy zapewnić, że proces czyszczenia i dezynfekcji, który stosujemy przed ponowną sprzedażą używanych produktów, jest rygorystyczny i starannie przemyślany.
Naszym celem jest zapewnienie, że każda zabawka spełnia najwyższe standardy higieny, aby nasi mali (i duzi) klienci mogli cieszyć się nimi bez obaw.
Kupiłam używaną zabawkę, czy jest ona objęta waszymi zwrootami?
Oczywiście! Jeżeli dokonałeś zakupu jako zarejestrowany klient, możesz używaną zabawkę zwrócić w ramach naszych „zwrootów”. Chcemy, żeby zabawki/książki krążyły jak najdłużej!
Kupiłam używaną zabawkę, czy jest ona objęta gwarancją?
Tak! Używana zabawka jest objęta gwarancją.
Dlaczego nie ma zdjęć używanych produktów na stronie?
Nie umieszczamy zdjęć używanych produktów, ponieważ stan każdej używanej zabawki może być różny, a zdjęcia mogą nie zawsze oddać dokładnie stan używanego produktu.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić właściwą kategoryzację używanych produktów na te: “Jak nowy”, “Lekko używany” oraz “Z widocznymi śladami użytkowania”.
Czy woreczki w które są zapakowane używane produkty można prać?
Oczywiście! Zależy nam na tym, żeby woreczki również Wam się przydały i żyły dłużej niż karton czy reklamówka😊 (kilka pomysłów jak ponownie wykorzystać poniżej).
Co zrobić z woreczkiem?
Oto kilka przykładów zastosowania naszych bawełnianych woreczków:
- Pielęgnacja butów: bawełniane woreczki mogą służyć do przechowywania i pielęgnacji butów. Możesz włożyć je do butów, aby utrzymać je w dobrej kondycji i uniknąć zniszczeń.
- Podróż: podczas podróży bawełniane woreczki są przydatne do przechowywania bielizny, skarpet, kosmetyków czy drobnych akcesoriów, pomagając utrzymać porządek w bagażu.
- W domu: możesz używać bawełnianych woreczków do przechowywania drobnych przedmiotów w domu (w tym zabawek😊).
- Ochrona delikatnych ubrań: woreczki są przydatne do przechowywania i ochrony delikatnych ubrań, takich jak koronkowe bluzki czy jedwabne szale, przed zaciągnięciami i uszkodzeniami.
Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi używanych produktów?
Jeżeli produkt już nie posiada oryginalnego opakowania, wszystkie informacje na temat zakupionego produktu otrzymasz w formie elektronicznej. W trosce o środowisko, po zakupie otrzymasz na maila dokument z informacją o produkcie oraz instrukcją obsługi w formie elektronicznej. Dzięki temu dbamy o naszą planetę, oszczędzając papier i zapewniamy Ci dostęp do wszystkich kluczowych informacji na temat produktu.
Jak działa wypożyczalnia w ramach subskrypcji?
Nasza wypożyczalnia umożliwia wypożyczenie zabawek i książek w ramach stałej opłaty miesięcznej (subskrypcji).
Po opłaceniu subskrypcji otrzymujesz pulę wirtualnych żetonów, które możesz wykorzystać, aby wypożyczyć produkty dostępne na naszej platformie. Po wybraniu produktów, cieszysz się nimi przez dowolny czas, a następnie je zwracasz i wymieniasz na inne, zapewniając niekończącą się zabawę!
Jak rozpocząć subskrypcję?
Rozpoczęcie subskrypcji jest banalnie proste! Wystarczy wybrać odpowiedni pakiet (opis pakietów znajdziesz tutaj) i kliknąć "Wybierz plan". Następnie poprosimy Ciebie o założenie konta oraz podanie podstawowych danych. Wszystko powinno zabrać nie dłużej niż kilka chwil.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące subskrypcji, skontaktuj się z nami! Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże.
O co chodzi z tymi żetonami?
W ramach wybranego pakietu otrzymujesz pulę wirtualnych żetonów.
W zależności od wybranego pakietu, liczba dostępnych żetonów będzie się różniła (Mały pakiet = 300 żetonów; Średni pakiet = 625 żetonów; Duży pakiet = 1000 żetonów).
1 nasz żeton odpowiada 1zł. A więc, zabawka która np. kosztuje 50zł będzie w wypożyczalni “kosztowała” 50 żetonów. Dla przykładu, mając wykupiony średni pakiet możesz wybrać zabawki i książki o wartości 625zł!
Kiedy zwracasz jedną lub kilka zabawek, my zwracamy Ci żetony użyte do ich wypożyczenia, a Ty możesz wykorzystać je do zamówienia kolejnych zabawek.
Czy mogę dowolnie wybrać zabawki, które chcę wypożyczyć?
Oczywiście! Masz pełną swobodę wyboru zabawek! Zachęcamy do przejrzenia naszej oferty zabawek oraz książek. Pomocne mogą być dostępne filtry (np. wiek, zainteresowania), które mamy nadzieję ułatwią znalezienie odpowiedniej zabawki/książki.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące wyboru zabawek, nasz zespół obsługi klienta zawsze jest gotowy, aby Ci pomóc i udzielić niezbędnych informacji.
Co zrobić, kiedy dziecko uszkodzi lub zgubi zabawkę?
W naszej wypożyczalni rozumiemy, że przypadkowe uszkodzenia mogą się zdarzyć.
Jeśli zabawka zostanie uszkodzona podczas użytkowania przez dziecko, nie musisz martwić się dodatkowymi kosztami - wystarczy, że zgłosisz nam to zdarzenie, a my zajmiemy się resztą.
Jeśli zabawka się zgubi, będziemy musieli naliczyć opłatę za jej zastąpienie.
Naszym celem jest zapewnienie jak najfajniejszego doświadczenia, dlatego zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które będzie dla Ciebie najkorzystniejsze. Obiecujemy, że postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej i jak najbardziej sprawiedliwie.
Co dokładnie mogę wypożyczyć?
W naszej wypożyczalni znajdziesz ponad 500 zabawek i książek dla dzieci w wieku od 0 do 5 lat, w tym bestsellery, które z pewnością zachwycą malucha.
Nasza oferta obejmuje różne kategorie, w tym, zabawki dla niemowląt, edukacyjne, rozwijające kreatywność, książki oraz wiele więcej. Nie przekonany? Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą (zerknij teraz).
Stale powiększamy nasz asortyment, aby zapewnić Ci jak najlepszy wybór. Jeśli jednak brakuje w naszej ofercie jakiegoś konkretnego produktu, jesteśmy otwarci na propozycje! Koniecznie napisz do nas, zależy nam na tym, żeby nasza oferta odpowiadała na Wasze potrzeby!
Czy mogę wypożyczyć kilka zabawek/książek jednocześnie?
Tak, możesz wypożyczyć kilka zabawek lub książek jednocześnie, o ile zmieścisz się w puli dostępnych żetonów.
Limit żetonów, które możesz wykorzystać, zależy od wykupionego przez Ciebie pakietu subskrypcji. Im większy pakiet, tym więcej żetonów masz do dyspozycji.
Czy zabawki w wypożyczalni są nowe?
Wypożyczając u nas, możesz otrzymać zarówno zupełnie nowe zabawki/książki (jeszcze w oryginalnym opakowaniu), jak i używane.
Czy zabawki, które wypożyczam są czyste i bezpieczne?
Dbamy o to, aby każda zabawka, którą wypożyczasz, była w dobry stanie i bezpieczna dla Twojego dziecka. Każda zwracana zabawka przechodzi przez naszą szczegółową kontrolę jakości, pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Możesz mieć pewność, że wypożyczone zabawki będą w pełni sprawne.
Dodatkowo, wszystkie zabawki są dokładnie czyszczone i dezynfekowane przed wysyłką do kolejnego domu. Stosujemy tylko bezpieczne dla dzieci i przyjazne dla środowiska środki czyszczące.
Na jak długo muszę wykupić subskrypcję?
Długość subskrypcji zależy wyłącznie od Ciebie!
Możesz wykupić subskrypcję na okres miesiąca, trzech miesięcy lub sześciu miesięcy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostępnych opcji subskrypcji, z przyjemnością pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.
Jak odbywa się proces płatności?
W naszej wypożyczalni proces płatności odbywa się automatycznie i wygodnie.
W przypadku płatności miesięcznych - raz w miesiącu, system płatności PayU pobiera opłatę za abonament z karty płatniczej, którą podałeś/podałaś podczas rejestracji. Wysokość opłaty zależy od wybranego przez Ciebie pakietu.
W przypadku opłat jednorazowych - opłata zostanie pobrana raz, na początku okresu subskrypcji.
Czy dostawa i zwrot zabawek są bezpłatne?
W naszej wypożyczalni pierwsza dostawa oraz zwrot w miesiącu (30 dni) są bezpłatne!
Za każdą kolejną dostawę lub zwrot w tym samym miesiącu zostanie naliczana opłata, w zależności od metody dostawy tzn. paczkomat czy kurier.
Jaki jest czas realizacji zamówienia wypożyczenia?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu/ów, czasu złożenia zamówienia wypożyczenia oraz sposobu dostawy.
Czas złożenia zamówienia:
- Zamówienia złożone do godziny 14 wysyłamy w tym samym dniu (w dni robocze)
- Zamówienia złożone po godzinie 14 wysyłane są w następnym dniu roboczym
- W przypadku zamówienia wypożyczenia w którym produkty mają różne terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Czas dostawy:
- Paczkomat InPost - 1 do 2 dni roboczych
- Kurier InPost - 1 do 2 dni roboczych
- Kurier DPD - 1 do 2 dni roboczych
Czy niewykorzystane żetony przechodzą na kolejny miesiąc?
Nie, niewykorzystane żetony nie przechodzą na kolejny miesiąc. Gorąco zachęcamy, aby w pełni korzystać z żetonów dostępnych w ramach pakietu.
Czy mogę kupić od was zabawkę, która spodobała się mojemu dziecku?
Tak, zdecydowanie!
Jeśli Twoje dziecko pokochało zabawkę, którą wypożyczyłeś/aś od nas, możesz ją odkupić. Wystarczy, że napiszesz do nas, a my zaproponujemy Ci atrakcyjną cenę wykupu.
Jak odesłać/zwrócić produkty?
W naszej wypożyczalni proces zwrotu jest prosty i wygodny.
Gdy nadejdzie czas na zwrot wypożyczonego produktu/ów, wystarczy wysłać do nas maila z informacją, który produkt/y chcesz zwrócić. Następnie my zajmiemy się resztą! Zorganizujemy odbiór paczki przez kuriera lub umożliwimy wysłanie produktów za pomocą paczkomatów (bez konieczności drukowania etykiety kurierskiej!).
W przypadku kolejnego zwrotu w miesiącu, poprosimy Ciebie o opłacenie najpierw kosztu dostawy lub o zwrot we własnym zakresie.
A jeśli zapomnę z ilu części składała się wypożyczona zabawka?
Tę informację możesz łatwo znaleźć na karcie produktu na naszej platformie kidaroo.pl.
Na karcie produktu znajdziesz szczegółowe dane dotyczące każdej zabawki, w tym liczbę części w zestawie.
Czy muszę przedłużać wykupiony pakiet?
W naszej wypożyczalni abonament się automatycznie odnawia. Oznacza to, że nie musisz martwić się o przedłużanie wykupionego pakietu, ponieważ po upływie okresu subskrypcji, subskrypcja zostanie automatycznie odnowiona o kolejny miesiąc/e. Ciągły dostęp do wypożyczalni bez konieczności manualnego przedłużania subskrypcji😊
Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z pakietu, wystarczy nam wysłać maila z informacją o chęci anulowania subskrypcji i odesłać wypożyczone produkty.
Czy mogę spauzować subskrypcję?
Niestety, w naszej wypożyczalni nie ma takiej możliwości. Jednakże, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotycz ące swojej subskrypcji, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.
Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?
Proces rezygnacji z subskrypcji jest łatwy i wygodny.
Wystarczy zalogować się na swoje konto na Kidaroo.pl, a następnie kliknąć opcję “Anuluj subskrypcję” i wypełnić krótki formularz. Pamiętaj, że subskrypcja będzie nieaktywna dopiero w momencie, gdy wszystkie wypożyczone produkty zostaną zwrócone.
Nie ma odpowiedzi, której szukasz?
Skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie.